процедура RMA ONLINESHOP SRL
(Return Merchandise Authorization)

Уважаеми клиенти,
за да ви осигурим по-добри и по-бързи услуги, можете да върнете продуктите си в ONLINESHOP SRL само като завършите пълната и пълна форма на RMA онлайн http://rma.mo.ro .

Продуктите, които могат да бъдат върнати, са тези с гаранция, издадена от ONLINESHOP SRL.

Може да бъде върнат:

    • - продукти под гаранция
    • -продукти извън гаранционния период (разходи за доставка, двупосочно пътуване, се поддържат от клиента).
    • -нефункционални продукти през първите 24 часа от покупката (DOA) (копие от фактурата до крайния клиент трябва да бъде приложено)
    • - неправилно изпратени от ONLINESHOP SRL

Процедурата, която трябва да следваме:

стъпка 1: Попълнете онлайн формуляра от клиента http://rma.mo.ro
След като завършите формуляра, ще получите автоматичен имейл с RMA номера и етикет готов за печат.

стъпка 2: Подгответе опаковката, която ще съдържа продукта в неговата оригинална опаковка, опакован, както и всички негови принадлежности, както и копие от фактурата и Гаранционен сертификат, издаден от ONLINESHOP SRL в оригинала.
От външната страна добавете етикета за електронна поща в стъпка 1 или ръчно преместете RMA номера на видимо място.
Внимание, колетите, получени без RMA номер, ще бъдат върнати за сметка на клиента с означението "missing RMA number".

стъпка 3: Оператор на ONLINESHOP LLC ще анализира заявката RMA и ще изпрати оторизиран куриер да вземе пакета на посочения адрес, като попълни формуляра в стъпка 1.

За продуктите в гаранция разходите за транспорт ще бъдат покрити от ONLINESHOP SRL.

Обработката от нашите оператори се извършва по този начин:

  • за попълнени формуляри в работен ден до 15:00 часа в същия ден
  • за попълнени формуляри след 15:00 часа или в неработен ден на следващия работен ден.

Внимание! Връщаните продукти трябва да бъдат правилно опаковани, за да се предотврати повреда по време на транспортирането.