процедура RMA ONLINESHOP SRL
(Return Merchandise Authorization)
Уважаеми клиенти,
за да ви осигурим по-добри и по-бързи услуги, можете да върнете продуктите си в ONLINESHOP SRL само като завършите пълната и пълна форма на RMA онлайн http://rma.mo.ro .
Може да бъде върнат:
- - продукти под гаранция
- -продукти извън гаранционния период (разходи за доставка, двупосочно пътуване, се поддържат от клиента).
- -нефункционални продукти през първите 24 часа от покупката (DOA) (копие от фактурата до крайния клиент трябва да бъде приложено)
- - неправилно изпратени от ONLINESHOP SRL
Процедурата, която трябва да следваме:
стъпка 1: Попълнете онлайн формуляра от клиента http://rma.mo.ro
След като завършите формуляра, ще получите автоматичен имейл с RMA номера и етикет готов за печат.
стъпка 2: Подгответе опаковката, която ще съдържа продукта в неговата оригинална опаковка, опакован, както и всички негови принадлежности, както и копие от фактурата и Гаранционен сертификат, издаден от ONLINESHOP SRL в оригинала.
От външната страна добавете етикета за електронна поща в стъпка 1 или ръчно преместете RMA номера на видимо място.
Внимание, колетите, получени без RMA номер, ще бъдат върнати за сметка на клиента с означението "missing RMA number".
стъпка 3: Оператор на ONLINESHOP LLC ще анализира заявката RMA и ще изпрати оторизиран куриер да вземе пакета на посочения адрес, като попълни формуляра в стъпка 1.
За продуктите в гаранция разходите за транспорт ще бъдат покрити от ONLINESHOP SRL.
Обработката от нашите оператори се извършва по този начин:
- за попълнени формуляри в работен ден до 15:00 часа в същия ден
- за попълнени формуляри след 15:00 часа или в неработен ден на следващия работен ден.