Политика за връщане и възстановяване

RMA процедура ONLINESHOP SRL
(Return Merchandise Authorization)

Уважаеми клиенти,
За да се осигури най-доброто обслужване на клиентите, връщането на продукти на ONLINESHOP SRL се извършва само чрез попълване на онлайн формуляра RMA:
http://rma.pni.ro.

Продуктите, които могат да бъдат върнати, са тези със сертификат за гаранция, издаден от ONLINESHOP SRL.
 

Съгласно член No. 9 параграф 1 от Правителствената наредба №. 34 от 12 юни 2014 г. относно правата на потребителите, имате право да върнете закупения (ите) продукт (и) безплатно, без да посочвате причините, в рамките на 14 дни от датата, в която притежавате продуктите.

Ще възстановим всяка сума, която сме получили от вас, включително разходите за доставка, с изключение на допълнителните разходи, причинени от факта, че сте избрали различен метод за доставка, различен от вида на доставката, предложен от нас, без ненужно забавяне и, във всеки случай, не по-късно от 14 дни от датата, на която ние влизаме във владение на продукта, върнат от вас.

 

Може да се върне:- продукти в рамките на 14 дни от постъпването им
- продукти с гаранция
- продукти извън гаранционния период (разходите за връщане се поемат от клиента)
- нефункционални продукти през първите 24 часа след покупката (трябва да се приложи копие от фактурата)
- продукти, доставени по погрешка от ONLINESHOP SRL

Процедура, която трябва да се следва:

Етап 1: Клиентът попълва онлайн формуляра http://rma.pni.ro
След попълване на формуляра ще получите автоматично имейл с RMA номера и етикет, готов за печат.

Етап 2: Пригответе опаковката, която ще включва продукта в оригиналната опаковка, опакована възможно най-добре, заедно с всички негови аксесоари (забранено е залепването на етикет AWB или други етикети или скоч върху оригиналната опаковка). Добавете копие от фактурата и гаранционното удостоверение, издадено от ONLINESHOP SRL.
На външната страна на опаковката залепете етикета, получен по имейл, или ръчно напишете на видимо място RMA номера.
Моля, обърнете внимание, че колетите, получени без RMA номер, ще бъдат върнати за сметка на клиента с изявлението "липсващ RMA номер".

Етап 3: 

Оператор ONLINESHOP SRL ще анализира RMA заявката и ще изпрати куриера да вземе пакета от посочения адрес.

За продуктите в гаранция транспортните разходи ще бъдат покрити от ONLINESHOP SRL.

Ние обработваме RMA заявките, както следва:

  • формуляри, попълнени в работен ден - обработваме заявката до 15:00 часа на същия ден
  • формуляри, попълнени след 15:00 или в нетърговски ден - обработваме заявката на следващия работен ден.
 
Внимателен! Върнатите продукти трябва да бъдат правилно опаковани, за да се предотвратят повреди по време на транспортиране. Забранено е залепването на етикет AWB или други етикети или скоч върху оригиналната опаковка.